Komentáře
Přehled komentářů
Zdravím Vás,
odkud jste tyto informace čerpal? Rád bych je totiž citoval do své diplomové práce, která se kouřením marihuany zabývá.
Rovněž bycyh chtěl některé zlé jazyky odkázat na studii British Lung Foundation, které přišla se zprávou o škodlivosti marihuany na lidské plíce.
http://www.lunguk.org/Resources/British%20Lung%20Foundation/Migrated%20Resources/Documents/A/A_Smoking_Gun.pdf
Abych to shrnul - 3-4 marihuanové cigarety je ekvivalent k 20 cigaretám a to z toho důvodu, že marihuana obsahuje více dehtu, je tam horší filtr (ne každý kouří z vaporizéru) a kuřák marihuany dým v plicích drží mnohem déle (průměr 6 vteřin).
Takže důsledky jsou mnohdy horší.
Je to zabiják těla i duševna
(zoufalá, 4. 2. 2011 11:29)Mám 21letého syna,občas jsem v jeho pokoji cítila stršný puch,domyslila si,co to asi je.Jeho reakce mě udivovala,smá se tomu jak blázen.Není moc komunikativní,spíš mě vždy hrubě odbyde.No a tak šel čas,a jednoho krásnýho dne přišel z práce a řekl,že se mu z těch lidí v práci udělalo špatně.V noci pořád vstával,pil enormní množství vody,něco si hučel a po rozhovorech s ostatními mladými v rodině(dcera,synovec,neteř)vyšlo najevo,že jim kolikrát říkal,že chodí pěšky z práce,páč se bojí lidí,má rozedřený paty,chce obrátit zeměkouli,všechno je kvůli němu na světě špatné,že neví kolikátého je,že jsme mu vygumovali mozek,a spoustu takových vět a oni nic neřekli.nEBO S NIMI ZASE NAOPAK NEMLUVIL A JEN KOUKAL,MLCEL.tO SEM SE DOZVĚDĚLA AŽ PŘED 4 DNY.Když se choval i doma divně,nevěděl že nemá jít do práce,protože marodi,ve 4 ráno se oblíkl a chtěl odejít,tak sem už jela do centra kriz.intervence.Tam se kupodivu trochu rozmluvil,je v hospitalizaci,je naštvanej,ale snad mu pomůžou.Měl a má dluhy,týden po výplatě neměl už peníze,platí exekuci,ale třeba z 5 táců mu nezbylo vůbec nic a zapíral a smál se mi do obličeje,ať se na nic neptám,ať ho nechám.Došlo to hodně daleko,prý to kouřil 4 roky,občas,ale v poslední době asi víc,a je hubenej,nemá chuť k jídelu,má schizofrenii,chybí mu sex,rozešla se s ním holka a on to nechápe.Plácá se v tom,neví co se děje,měl už problémy i v zaměstnání,a já se to dovim,až teď,tak sem tomu učinila přítrž.Ale není už pozdě,na někoho to působí míň devastace,na někoho víc.Na citlivé lidi,s menším seběvědomím a trochu labilní to napáchá strašné věci.Porucha osobnosti,mánie,fobie,poškození mozku,žaludku.Ne že to měkká droga,je to svinstvo jako každá.Hnus.Je mi z toho strašně,co se děje,pište sem všichni,aby jste odradili budoucí huliče a pomohli třeba jen slovem ostatním.
Re: Je to zabiják těla i duševna
(sorbone, 14. 10. 2011 21:37)at da vypoved v praci uvazte ho k radiatoru retezi alespon na pul roku bude to pro vas tesky i pro nej ale nic jinyho vam nezbyva kdyz nechcete aby vam za par let zemrel protoze urcite skusi nebo uz skusil neco lepsiho pro nej nic jinyho vam nezbyva poslechnete mne prosim. lecit ho nekde na psychiatrii tojsou zbytecne vyhozeni penize
Re: Je to zabiják těla i duševna
(lidie, 10. 12. 2011 11:47)Memu synovi je 27 let a kouuri travu 9 let. C kourenim zacal na gymplu, ktery ve tretim rocniku opustil, zajistila jsem mu dalsi studium na jine stred. skole a pak jeste jine, ale ani jednu neudelal. Jeho chovani bylo nevyzpytatelne, z dobre nalady velmi rychle presel do agresivni, pak do litostive a tak se to strida porad, jenze s tim, ze tyto stavy pribivaji na intenzite. Ted je to tak daleko, ze me, matku doma mlati, je bez prace, holky, pratel a smysl zivota nema. Pokusil se o sebevrazdu a ani nevi proc!! V podstate nebyl zlej ani hloupej, jenze tahle droga ho znicila a bohuzel nici i lidi, ktere ma a mel rad. Jakakoliv zavislost je spatna a ten, kdo mluvi o lecebnych ucincich travy, omlouva svou zavislost na ni. Snad si chce vnutit i myslenku, ze snad dela neco pro sve zdravi!! Uz tohle je psychopaticke a pokud to bude mit uzivatel stale v hlave, pada do vetsi diry a s nim, bohuzel i jeho nejblizsi! Marihuana je droga a jestli je horsi nez alkohol a dalsi, je to jedno, bohuzel je to zavislost, ktera bere lidem zivoty. Nase zakony jsou spatne, protoze kdyz je evidentni, ze jeden clovek na trave nici zivoty druhym a zakon vam nepomuze, snad jen poradi, ze se ma zavislak lecit..ale jak ho donutite, kdyz je plnolety, to vam uz neporadi. Maximalne muzete cekat to nejhorsi a pak se snad bude neco dit. jen jestli to bude miz jeste nejaky smysl. Obhajci a uzivatele travy se mnou souhlasit jiste nebudou a ani to necekam, nicmene nekde ve sve dusi, musi citit, ze tohle neni cesta k stastnemu zivotu, ale opacne. Neznam cloveka na trave, ktery by nemel problemy a ten, ktery to tvrdi, tak lze, obelhava sam sebe nebo uz neni schopny si je priznat.
Hulim 10 let a jsem v pohode.
(Petr, 15. 5. 2011 19:44)
Ano je to tak.Je mi 24 let.V teto ceste od mych 14 let jsem zazil depky,uzkost,psychozu apod.Ano muze vas hodit jinam.
Ale POZOR.Vsechny tyto stavy se mi sami odstranili.Ano sami.
Proste jak sel cas,tak sli i tyto nemoci.Takze kluci,to mate depku pokud hulite kazdy den a dlouho jak ja,tak se prestante travy bat.Neodstranujte ji ze sveho zivota.Nebude vam lip.Zavisly jste a zavisli budete.Z travy se jen malokdy vyskakuje.Neberte to jako kradez svobody.Postupem casu stejne sami poznate,ze depky a uzkosti jsou pryc.Dulezite jsou zkusenosti.I kdyz se budete citit zle,budete dokonce abstinovat a pak zas do toho padat.Nenicte se tim z toho jsou potom ty deprese.Jsem zavisli psychicky tak se nenicte jeste vic.Trava je proste kus vas a berte to tak.Naucte se ovladat svou psychiku a ceka vas lepsi svet nez ostatni.Tak jak vam je dobre pri dobre naladenym stavu tak i tak se budete citit za deset let.Tak jak vam je zle a mate depky z toho ze jste zavisli a z toho jak zijete,to casem zmizi.Ale hulte a upravte si psychiku podle vlastni logiky ne podle ostatnich.Ja se mam skvele,hulim,mam krasnou dcerku a nadhernou zenu.Pred peti lety jsem mel depky ze kvuli trave bude cely zivot jinak.Bylo to tim,ze mi bylo pouhych 19 let,mel jsem z toho depku a zacal zrat AD a vsechno slo do sracek.Dokonce jsem mel mesic detox a 3 mesice lecbu v Beskydech,ktera byla planovana na 24 mesicu a to tam byli vsechno toxikomani jako jsme mi.Ano,depky se stupnovali a ja si chtel vzit zivot.Po tech trech metrech jsem byl uplna mrtvola,to teprve byla depka.Prave v tuto chvili jsem citil,ze je to vsechno spatne.Ze musim zmenit mysleni.Stopem jsem se dostal do Brna domu.Vysadil jsem AD a trava mi pomohla vyresit vedlejsi ucinky.Hulil jsem tak tyden a uz jsem zase byl sam sebou.Nasel si holku a jel dal.Mimochodem na AD si holku nenajde.Krade to libido a kdyz nemas libido nemas sanci si najit mladou holku jako jsi ty.Tim padem koncis.A to v 19 letech?U travy se ti tohle nestane.Takze jsem zil dal a bez tech chemickych sracek.Postupem zivota depky vymizeli a to uplne.Diky bohu za travu.
Re: Hulim 10 let a jsem v pohode.
(sorbone , 14. 10. 2011 21:45)objednej se na magnetickou rezonanci a na ct auvidime jak jsi v pohode ty sracko a rtg plic.
Re: Hulim 10 let a jsem v pohode.
(sorbone , 14. 10. 2011 21:47)objednej se na magnetickou rezonanci a na ct auvidime jak jsi v pohode ty sracko a rtg plic.
dobra rada
(sorbone, 14. 10. 2011 21:18)vsichni hulici a narkomani by mneli byt eskortovani do ciny tam jsou jine zakony alespon na pul roku chtel by jsem videt kolik by se ich rychle vylecilo a kolik by jich dostalo trest smrti nebo dozivoti jim uz pomoci neni cest vynimkam ktery trpi po tichu.a prodej distribuce vsech drog jako i ich vyroba by se mnela trestat smrti a to verejne.
Hulenicko a zavislost
(Jerry, 14. 9. 2011 23:34)S některými informacemi v článku celkem souhlasím, jiné jsou dosti diskutabilní. S následky užívání marihuany je to skutečně hodně individuální. Nicméně, lidé kteří zde píší, že na marihuaně závislost nemůže vzniknout a přitom ji kouří 2/3/4 roky by se měli raději zdržet komentáře. Po téhle době jsem také žádnou závislost nepociťoval. Závislost na marihuaně se projevuje mnohem později než u jiných návykových látek (včetně alkoholu a cigaret), a přichází plíživě. Já hulím už skoro deset let a přibližně sedm/osm let denně (teď se to snažím alespoň omezovat). Nejdříve to bylo občasné pohuleníčko na pařbách a oslavách. Později to bylo stále častější zpříjemňování jinak otravného dne ve škole, nudného víkendu na chatě a takto to pokračovalo. Zahánění nudy marihuanou, vyplňování volného času.. pak člověku jednou dojde travka, a najednou zjistí, že mu chybí, a to hodně. Pokud někdo hulí zmíněných sedm/osm let minimálně půl gramu denně a nedělá mu absolutně žádný problém dát si pak třeba na dva týdny pauzu bez sebemenší nervozity a chuti, je to šťastný člověk. Jsem ale díky svým letitým zkušenostem přesvědčen, že takových lidí moc není. Tráva může být, jak se říká: "dobrý sluha, i zlý pán". Přesně jak už tu pár lidí psalo, nic se nemá přehánět. Každopádně tedy doporučuji snažit se nehulit každý den.
PRosim
(Michal, 23. 5. 2011 0:30)Dobrý den Jak pisete koureni marihuany je naprosto spatne.Ja sem kouril od 14 let parkrat sem to prehnal a skoncil sem ale jednou sem se moc prehulil a sel sem spat a od te doby si priapdam uplne jiny nejsem to ja.Kdyz sem se prehulil a ano sem se probudil pripadal sem si porad zhuleny a to moc az do ted sem porad zhuleny nevim co to je. Jsem jako pouhej svuj divak nemam sebe dobre pod kontrolou neco se semnou stalo nemyslete si ze si z vas delam srandu nebo tak ale mam to takhle neco se mi stalo z hlavou Prosim vas nevite co mam delat? aby to prestalo nejsem momentalne pod vlivem drog ty uz neuzivam jenom bych chtel radu jeslti existuje nakej lek kterej me procistí.Prosim aby ste me odepsali na e-mail moc vas prosim.Je me teprve 17 let a muzu si zato sam.Rodice o tom nevi a nechci aby to vedeli chci jenom naky lek jeslti byste me mohli poradit prosim.ODEPISTE PROSIM NA E-mail Pitchazz@seznam.cz
Pro ty co chcou opravdu prestat
(Petr, 15. 5. 2011 20:00)
Je to jenom v hlave.
Opet musite od zakladu zmenit mysleni,ale budete mnohem tezsi nez stagnovat.
Muze to trvat i desetileti.
Nejvetsi radou je to,ze chut prijde kazdy den,ale kdyz ji odlozite tak zase casem odejde.Ale POZOR.Zase se vrati a vy ji musite zase odlozit.Bude to trvat dlouho,ale mate sanci.Jednou zmizi uplne,ale az zmenite mysleni.
pííčoviny
(joe, 25. 3. 2011 18:02)su to velke pičoviny ktore vam dala do hlavy vláda, marihuana je menej navykova jako kofein
hotovo
(jozef chudy, 29. 11. 2010 11:26)
podla mna je to strasna psychicka zavislost a o priateloch!fajcim cannabis uz 3 roky a mozeg mi to uz dost dojebalo nepametam si urcite veci,kratka pamet je v pici ked si dam vodne citim sa uplne dobre a to preto lebo nevnimam a mam v pici,ale pozor nemam zas uplne v pici podla mna sa da pri cannabise robit vsetko len sa treba nato zadret,ale poviem to na 100% je to vymitie mozgu ale nejake ine funkcie mozgu sa prebudzaju a preto inac rozmyslam,a ziadne hranie sa na nieko mam v pici idem si do robotky kupim si pytlik po robotke a zhulim sa znekym uzivam si pretoze niktop tu nebude vecne a kto si mysli ze bude tak nech mi to povie to je asi vsetko schyzofrenici budeme hulici vsetci dop jedneho idem si porad uvalat jonatana.
Vím
(Lenny, 20. 11. 2010 19:04)
Na hulení vzniká závislot, to jasný. Hulím asi 10 možná 11let, už si to nepamatuju..:-)...ale všechno s mírou, před pár lety jako každej mladej jsem chodil na techno, takže E,kokain běžně....prodávám luxusní auta, takže si myslím, že nejsem žádná psychotroska a že to na mě žádný známky nezanechalo. Vy co tady píšete, že po 4 letech máte problémy, tak se vykašlete na všechny drogy!!! Je to o osbnosti a vůli. V životě mi jakákoliv droga neovlivňovala život. Chcete přestat
hulit? Vydržte první 3 dny, pak už je to v poho. A je jedno jestli hulíte rok nebo 6 let nebo dýl. Jinak skéro je je "herák". Já hulím už dva roky selfmade gáňu a poho. Vím, že nikdy nepřestanu, ale sračka to je. Po deseti letech jsem s přítelkyní chtěl dítě...po tejndu byla v tom.:-) Vše je individuální. Já jsem možná v "poho"(samozřejmě mám prořídlou paměť, krátkodobá v píči a to nemluvím o nánosech sraček trávy na všech orgánecha tak..), ale pozor na to, je to mrdka co to dělá s mozkem a tak.
Jinak nikdy jsem nešel do hera a do pika, to prostě nejde ovládat vůlí. To je smrt!!!! Před třemi měsíci se mi z pika oběsil "švagr", Byl v tom 6 měsíců. Před tím hulil asi 4 roky,já s ním, super člověk...takže, VY MLADÝ NAMACHROVANÝ TEENAGERS, NEDĚLEJTE ZE SEBE NEGRY, NEHULTE PROTOŽE MÁTE V HLAVĚ NASRÁNO A MTV, TAKŽE NEVÍTE CO JE V ŽIVOTĚ DŮLEŽITÝ, HLAVNĚ SERTE NA PIKO, NEMÁTE DOSTATEČNÝ MORÁLNÍ ZÁSADY, ABY JSTE DROGY ZVLÁDLI!!!!
Mít značkový hadry, poslouchat hip-hop, rovnej kšilt, hulit a bejt rádoby cool, víte hovno, byl jsem nějaký čas v UK, nevíte co to jsou pravý negři! Nejdůležitější je ZDRAVÍ, RODINA, LÁSKA, všechno ostatní si můžete koupit!Takže nebuďe cool, ale smart. ....Nic, jdu si dát brko..:-)
souhlas
(david, 13. 11. 2010 14:13)naprosto stim souhlasim co se pise v clanku NASLEDKY MARIHUANY zjistil jsem to na sobie samem
Otazočka
(dawe z Brna, 31. 10. 2010 12:16)těžko říct.. když je člověk nemocný a má napřiklad rozroušenou sklerozu taj to pomáhá ale když je člověk zdraví tak naopak škodí.. první účinky super ale co po roce?? deseti tisíce korun vyhozenejch,čas blbě využitej..ale když si dáš jednou za čas tak fajn. jen pak máš hodně kamarádů kteří hulí a ty se sněma čím dál víc stýkáváš a to pak končí tím že hulíš skoro only ;) radši s ničímnezačínat.. Jsou krásnější věci! Za tím si stojím a stát budu
otazocka
(nazor, 27. 10. 2010 15:56)vsetky komenty som necital, ale rad by som sa spytal na par veci:) proste ze nejsem nejaky zavislak ale urcite ze sem to skusal... od vtedy co sem mal prvy krat sem dlho nemal.. potom zas boli obdobia ked ano .. a podobne... striedalo sa to.. chcel by som len vediet.. ci to moze mat naozaj take negativne ucinky.. a ci to nieje len u niektorych ludi take zle... pocul sem nazory ze trava vymyva mozog.. poskodzuje spermie a pod...:) ale aj take.. ze pridava mozgove bunky atd.. proste hociake nazory:) co myslite? som zavisly alebo sa nim stavam ak si dam vzdy prilezitostne nejak raz .. dva krat do mesiaca? a jak mocm i to moze uskodit? dakujem:)
Jediny správný názor!!
(dawe z Brna, 22. 10. 2010 21:28)JEDINY SPRÁVNÝ NÁZOR... STRAŠNĚ si mě motivoval.. máš úplnou pravdu.. prvně sranda a pak to přechází k závislosti psychycké.. doufám že už sem z toho taky vyrostll a tvůj článek mě o to ještě víc motivuje.. Důležitá je láska a rodina a kdo si to uvědomí a přestane hulit,tak teprv ted je svobodný.. A tom se dealoval dlouho.. akorát problémy,nevím jak sem mohl být tak naivní a blbej.. ted toho lituju a doufám že za včas "doufám!"! že za včas končím je mi 19let a moje cíle jsou jinde.. A víte co? všechno nechci se na to vymlouvat ale Hooodně moc je na tom jak v písničce od H16 "Ským si taký si" o společnosti kde se nacházíte a chodíte sní ven.. proto všem co chtějí přestat pevně držím palce a věřím že to dokáží.. Protože výhra je sladká! Opravdu..
Příběh
(Karlos, 3. 8. 2010 13:28)
Čau,záleží to na situaci,v jaké se člověk nachází a hlavně na psychické odolnosti člověka. Myslím tím,že pokud má někdo rozvedené rodiče,kteří na ňho pořád strašně tlačí,mají nad ním přehnaný dohled a chcou mu být pořád vzorem,ikdyž vlastně úplně zcestným..a sám se hledá,a cítí že není úplně odolný-třeba já jsem se chtěl za hulení skrýt,nebo se pomocí něho se vším prostě vyrovnat..nemá stabilní zázemí - v rodině nic upřímného-jen hádky a přetvářky,že je vše oukej,ani přátele a k tomu zkusí použít hulení,tak třeba mi se to neosvědčilo jako dobrá cesta. Hodně jsem přemýšlel nad Kurtem Cobainem a došel jsem k názoru,že takhle začala jeho cesta do pekel.Taky jsem začal v těch letech na kytaru a psát většinou depresívní texty. Hulit jsem začal nějak ve 20 a hulil jsem asi rok,né každý den denňě,ale dost do toho chlastal.To jsem se jen flákal.Sice jsem začal myslet pozitivněji než v těch textech ale za jsem nic nedělal a jen se vnořil do toho světa chlastu a hulení,protože to vypadalo,že ten normální nemá řešení.Le pak mi něco řeklo,že tohle je na pytel,že to vede do sraček takhletak jsem se z ničeho nic rozhodl jít na výšku a bydlel jsem sám a do toho přestal hulit a míň chlastat.Začly stresy..odnesl jsem si z toho zvláštní bolesti břicha,vlastně jednu dobu celé levé půlky těla,horší koordinaci,pískání v uších,místy i bolest na srdci a jednu dobu jsem byl fakt vyděšený ze světa že mě furt sledujou kamery atd,neschopnost soustředit se.
Shrnutí:rodiče to vždycky myslí dobře,ale ne vždy to dobré je,třeba já jsem pochopil,že hulením jsem vlastně vyřešil jen to,že se tím nic nevyřeší a že to může způsobit zhoršení zdravotního stavu.Ale život jde dál a nikdy už nechci prožít ten strašný stav,co jsem po tom měl,a rok po tom ještě z části mám.Někdo tady psal,že opravdový a skvělý prožitek člověk prožije v době když má čistou mysl,tak je to pravda. Čau,lidi:)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
Pozdrav
(Honza, 27. 12. 2011 14:35)