Komentáře
Přehled komentářů
Je mi 26, hulit denne a nekolikrat denne sem zacal v 15ti. 15-20 vek to bylo celkem v cajku s kamosama gengstri jak svina se potulovat po hospodach, na podzim do lesa na houby....taky bych tenkrat psal nadutej nazor a smal se "zlym jazykum". Hulil sem do skoly , na pareni na compu, nejlepe prozitej den byl jit za skolu, celej den parit s kamosama po netu a vecer jit nekde ven. Zadny starosti, na houby a papiry sem se casem vysral i kdyz sem to resil tak jednou za rok. Povazoval sem travu za lecivou bylinu, coz v prvnich fazich i byla, clovek co hulil mel kolem sebe v kazdym kolektivu hned hulici kumpany, jidlo melo tisic chuti, klacek byl tvrdej a spanek zabavnej. Od dvaceti let uz to zaclo jit do pice. Jakakoliv psychedelie uz byla jenom vzpominkou a raus byl proste takova zdunenost na dve hodiny. Ale neslo se na to vysrat. ..Kouril sem samozrejme jak jinak prehnojeny lampy jak dement furt ze skla ze speku, az nekdy od 23 let sem si koupil vodara.. V 25ti sem se ozenil a pred trema mesicama vykaslal svuj prvni krvavej chcrchl. O stihomanu ani nemluvim, uplne sem si vymyslel pribehy . Konecna,muze za to huleni, cigarety sem kouril taky , ale uplne minimalne. Musel sem prestat. Uz me to stejne nebavilo. Raka asi nemam , nevim, radsi nechcu vedet. Ale za to sem si zacal cist na netu hodne zajimavy veci. Dost podrobny biologicky a lekarsky vyzkumy od 70 let po soucasnost. A TED DOBRE POSLOUCHEJTE VY ZKURVENCI: HULENI JE SVINSTVO A NEJDRIV SI PRECTETE SERIOZNI LEKARSKY STUDIE A PAK NECO KAFREJTE VY DEMENTI. bla bla hulim uz dva roky a nic nepozoruju : BULLSHIT SMEJU SE VAM. HAHAHA. SAK POCKYTE. CO ZA ZMENY NA MOZKU PROBIHA, JAKEJ VLIV FATALNI VLIV TO MA NA PRODUKCI TESTOSTERONU, NA IMUNITNI SYSTEM , JAK THC NEVRATNE NICI GENETICKOU INFORMACI MRZACI SPERMA, CO TO DELA S CEVNIM A DYCHACIM SYSTEMEM. TO ZJISTITE AZ BUDETE NUCENI PRESTAT JAKO JA Z FYZICKYCH DUVODU. JA SEM V SOUCASNE DOBE APATYCKEJ , NEMUZU SE SOUSTREDIT NA NIC, NEDOKAZU SE ANI ZAMYSLET, PRI NADECHU KASLU A MAM POCIT ZE UMIRAM. NECHODIM MEZI LIDI, USINAM AZ RANO, BUDIM SE SVALOVYMA KONTRAKCEMA , A ZA TY 3 MESICE CO NEHULIM SEM BYL UZ ASI 15 KRAT NEMOCNEJ. radim vam dobre. hnojiva pouzivany na pestovani skunku vubec nejsou vyzkoumany, co to dela telu z dlouhodobyho hlediska se proste nevi. Takze esli chcete nermomoci hulit a mit svuj kourovej image a mit brkovej " nadhled"...tak 1) nehulte denne 2)zahodte sklenenky, nebalte speky, kupte si vodni dymku, hulte s mezivdechama, investujte do vaporizeru, 3) nemejte to jako nejvyssi hodnotu. Hodnota je zdraví, rodina, laska. Jedinej konec tohohle dobrodruzstvi je stejne nehulení, ale za jakou cenu.
Re: Jediny spravny nazor
(Brano Zajicek, 26. 1. 2016 8:34)Kaaaamo uplne presne u mna.. Kazdy den 3 gramy 23 percent Faraona. Tetaz som druhy den cist a uplne tie iste priznaky.
Re: Jediny spravny nazor
(Anelka, 12. 4. 2016 10:23)Chcem sa spytat ci si sa z toho dostal?ci ppcitujes upadok inteligencie?
Re: Jediny spravny nazor
(Anelka, 13. 5. 2016 16:15)Zdravim.prosim ta dostal si sa z toho a zmenilo sa nieco?
Re: Jediny spravny nazor
(Kubis 31, 22. 1. 2018 11:39)Přesně tak hlape. A vy co tomu nevěříte a neustále hájíte věc co vás zabijí tak se proberte,já byl uplně stejný chtěl jsem zpolečnosti dokázat že i hulič umí pracovat a byt zpolehlivým člověkem. -trávak nakonec každého prekoná a on začne hulit vic až nakonec se koplet překope na člověka kterým nikdy nechtěl být. hulim od 16 jemi 31 rodinu nemám,zato dost psichyckých problémů.Když už teda hulit tak přírodní venky hnojené hnojem nebo jinýma hovnama žadná chemie a přez vaporizér a i tak 1 za týden.
XEvil will crash worldwide internet
(Juliealcox, 17. 11. 2017 15:11)
Tato zpráva je zde zveřejněna pomocí programu XRumer + XEvil 4.0
XEvil 4.0 je revoluční aplikace, která může obejít téměř veškerou ochranu proti botnetu.
Captcha Rozpoznávání Google (ReCaptcha-1, ReCaptcha-2), Facebook, Yandex, VKontakte, Captcha Com a více než 8,4 milionu dalších typů!
Četl jste to - to znamená, že to funguje! ;)
Podrobnosti na oficiálních stránkách XEvil.Net, je bezplatná demo verze.
je to fakt sila
(jenda, 25. 8. 2014 5:17)Zacal jsem pred lety jako teenager brat travu, jako asi vetsina z vas jsem si taky rikal, ze to neni nebezpecny. Ze zacatku jsem jen inhaloval, ale postupem casu to bylo uz malo a zacali jsme si dokonce i pect buchty, kolacky, medy, oleje, mleko apod. Nicmene porad to bylo malo! Chtel jsem zazit neco vic! prahnul jsem po necem tvrdem, tak jsem si to zkusil dokonce i injekcne striknout primo do zil. Jasne cisty shit, co jsem si vyjel ze svoji sklenenky. No a bylo po vsem. 4 mesice odvykacka v PL v Opave. S Nasledky bojuji dodnes: Mam problemy z pameti, trpim depresemi, a vyvinula se u me paradigmaticka porucha syndromu lepriciticke inflammatio osso - upadl mi prst a doktori tvrdi, ze muzu byt rad, ze to nebyla cela ruka! fakt lidi nezacinejte s tim! Trava fakt zabiji! Kdyby nebylo pana Boha, nevim, jestli bych se z toho dostal, jelikoz mi ukazal spravnou cestu zivotem. Cestu za svetlem, ktere me provazi temnymi sny, se kterymi dodnes (po temer 3 letech) stale bojuji. Budte silni!
Re: je to fakt sila
(To je snad for, 17. 2. 2017 19:26)
"tak jsem si to zkusil dokonce i injekcne striknout primo do zil. Jasne cisty shit, co jsem si vyjel ze svoji sklenenky. "
Děláš si prdel ?? ty chceš někomu radit ??? Si krypl - a to nemá s hulením nic společnýho, protože tohle prostě může udělat jen TOTALNI debil !
Přesně pro takhle chytrý lidi je bůh a náboženství, chápu, děkuj mu.
Re: Re: je to fakt sila
(maei, 29. 5. 2017 16:13)Jojo... Souhlas .. Taky me buh zachranil. Jak rikas jak uz jsem psala nahore (v reakci na.fuck off maryjane... Zacla jsem s Tim nevine . pomahalo mi to usnout ale pak jsem to hulila temer porad. Mela jsem zle sny kdy uz jsem nerozeznavala s realitou bylo to jak v pekle a schizofreni stavy. Celej zivot se obratil proto me. Az me buh v ktereho jsem v tej dobe neuznavala -zachranil. Den ze dne jsem prestala hulit.
Re: je to fakt sila
(radek, 12. 3. 2017 19:50)Zdravim, jak tady píšete, nikdo s tim rozhodně nezačínejte v pubertě, navíc ty dnešní chemický sračky dojebávaj třikřát víc, začal sem v patnácti asi po dvou letech sem začal cejtit že začínám bejt mimo i střízlivej ale jak sem hulil tak sem si toho nevšímal, neměl sem stres, do toho sem prodělal otřes mozku kterej mi to v tý palici taky pěkně zamotal, v tu chvili sem prestal s hulenim ale i bez huleni sem byl hlavou vystřelenej jinde, tak začly panicky zachvaty totální neschopnost, je to půl roku co nehulim a furt se z toho sotva dostávám, je to mrdka, rozmysli si to než si vyhulíš palici
Fuck off maryjane
(Dante, 25. 1. 2009 11:34)Hulení je hrozně špatná věc i když se to tak nejeví a každý říká opak. Sám jsem to kouřil a pohyboval se ve společnostech a to nebyli žádní pouliční vyhulenci ale chytří a moc fajn lidi. Co z nich dělá tahle zasraná droga je dost na blití. Je to zasraná droga protože se tváří nevině a většina lidí ji podporuje ze cšech stran a nejhorší je že vědí jaká je to sračka ale jsou už takoví schyzofrenici že doma brečí že to berou a hrozně je to trápí a venku s kámošema si vykutí milion důvodů jak je ganja baví a prospívá. Je to vážně k pláči a já "jsem" (ještě to na mě působí) stejný a je mi to hrozně líto protože svět i když je tak zkurvený a zkažený je přece nádherný. Marihuana mě naučila jedinou věc za kterou jsem jí vděčný a to že realita je relativní. Chci tím říct že nepotřebujete hulit aby jste cítili euforii ani aby jste se dokázali uvonit a relaxovat potřebujete jenom čistou mysl. Zamyslete se nad tím je to jedna z nejdůležitějších věcí které v životě máte. Mozek je strašně důmyslné zařízení tak se neserte přírodě do práce a využijte toho že si dokážete přivodit jakýkoliv stav jenom pouhýma myšlenkama. Hulení vám nikdy v žádném případě nemůže pomoct protože vám jenom zesiluje negativní pocity které pocítíte až to přestane působit. To samé alkohol i tabák byl bych rád kdyby se tyhle šmejdy naší společnosti vymítili. Přestaňte ze sebe konečně dělat tupé stádo protože takhle jenom děláte to co z vás ty svině co nás jenom vykořisťujou a využívají chtějí... všem co to nechápou přeju brzké uzdravení mysli a duše.. peace
Re: Fuck off maryjane
(maei, 28. 5. 2017 12:10)Naprosto souhlasim. Hulila jsem dva roky a nakonec jsem skoncila jen se samima depresema a nabeh na schizu. Je to droga stejne jako pervitin (ten mi malem vzal jednou zivot a stacili jen tri dny) vsechno co Vam droga da vam taky vezme. Kdybych mohla vratit cas tak bych vubec nehulila. Lepsi je vazit si sveho zdravi a kaslat na lidi co vas do toho stahujou. Vim o cem mluvim. Bezte lidi raci do prirody nebo si zabehat. To je taky super pocit. Huleni je ztrata casu, zdravi(psychickeho I fyzickyho -zkazene zuby, plice, plet) i penez . Prava svoboda neni v tom bejt na necem zavislej, ale v tom odpustit sobe I druhym a radovat se z obycejnych veci a svyho zivota. Az kdyz jsem umirala tak jsem si uvedomila co to vlastne vsechno zivot je. Neni to vzdy lehky, ale drogy reseni opravdu nejsou. Spis naopak!! Nekteri lidi si to music vyzkouset, any dosli k tomuhle zaveru . Patrim mezi ne. Dejte si pozor na sve pratele a NAD Tim jak travite cas . Ne vse je dobre a cloveku prospiva.
...
(Onn, 15. 4. 2017 18:23)Urcitym ludom moze trava pomoct. Detom do 20 rokov do ruk nepatri. Vsetko je o davkovani a kvalite. Kusok travy raz tyzdenne urcite nema taky katastroficky dopad na cloveka a ani na spolocnost. Trava sa da uzivat aj zodpovedne a aj zdravo cez walpolizer..navykova je urcite... clovek si lahko zvykne na ten pocit ktory ani nie nejako extra prijemny . Ja to robim pre to lebo ista vast toho stavu je pre mna prinosom ...lepsie znie hudba lepsie sa viem ponorit do hry filmu..lepsie chuti jedlo . Lepsie sa spi a som vna party trochu viac uvolneny a dan za tu uvolnenost nieje taka velka ako pri liekoch a alkohole . Cigarety a alkohol neuzivam uz roky ..travu raz tyzdenne posledne 2 roky..milujem aj realitu..sportujem ..rad sa prejdem po lese aj triezvy ..realita ma tiez svoje caro ..drzim sa hesla ..ke dobre zit a obcas si uletiet ako si stale ulietat a oncas zit...clanok je pisany totalne jednostranne a neobjektivne..nic nieje niernobiele.. pri dlhodobom a castom fajceni mozu nastat abstinenncne priznaky agresivita nervozita bazivost nespavost...to je max..nieje to nic hrozne..pri alkohole som mal epi zachvaty...podla mna je to liek ..najbezpecniejsa latka ktora nieco dava a nieco berie..berie realitu a dava taky maly ulet ..taky pokoj a uvolnenie koncatim...ps vsetky neprijemne stavy a zazitky vznikaju pri velkom davkovani..clovek to musii uzivat v malickom mnoztve uplne za nechet aby to posobilo pozitivne ..pri vatcsich davkach mozu nastat zle stavy ktore ajtak prejdu vyprchajuu po case..takze klidek..suma sumarom..kazdodene vyhulovanie nema buducnost..raz za cas to moze pomoct..zdravemu veselemu cloveku to je na nic viacmenej...mne to nieco dalo aj po duchovnej stranke..uz viem ze musi existovat aj nejaka vyssia sila..boh laska svetlo
Pro idioti
(Komar, 19. 3. 2009 14:28)Máte totálně debilní názory..stejně ten kdo nehulí tak akorát machtuje že se dokážeš bavit bez trávy..ale zase chlastá a chlast je větší sračka než tráva...tráva není droga ale lék..je to přírodní věc...alkohol je chemie...a to že tráva není v Česku legální je z důvodu že se nedá zdanit..protoze si jí každej vypěstuje a chlast si nikdo neudělá..a kdyby byla tráva tak strašná že by vymazávala a ubližovala lidem tak by se o legalizaci ani neuvažovalo..a určitě by nebyla legalní jako třeba v Holandsku...ste dementi prostě ani nevíte pořádně co mluvíte...
Re: Pro idioti
(..., 16. 11. 2011 23:33)presne tak ;) .. dobre si to napsal .. nic o tom nevite .. neni to legalni ptz si to muzete vypestovat a nemusite za to platit ae pritom chlast nebo ciga si musite kupovat a stat z toho ma prachy a vy rakovinu nebo znicene jatra a to se rovna ze prispejete zase par penez za leky a to se rovna vice penez pro stat a proto to neni legalni :)
Re: Pro idioti
(Honza, 27. 12. 2011 14:41)
Měl jsme trochu obdobný názor, dokud jsem neinvestoval trochu času do hledání informací o tomto tématu. Vy budete zcela jistě taková naivní srna, která věří, že se kouřením trávy člověk vyléčí ze všechy svých neduhů. Rovněž s vámi nemohu souhlasit v části, že se nedá zdanit. Dá se zdanit a stát na ni i může vydělat, ale musí učinit takové legislativní kroky, které zamezí zneužití a rozmožení prodej mladistvým, závislosti aj neduhy spojené s případnou legalizací.
A další věc: pokud jste chtěl svůj názor pojmenovat, tak příště to udělejte správně, jinak se Vám lidi tak akorát budou smát "pro idioti" :-)
Re: Pro idioti
(Lord Calibr - Calibr Corporation, 7. 6. 2013 15:23)Bože můj, ty najivní pitomečku. Jsi jistě jeden z lidí s podprůměrným IQ. Máš sice pravdu, že chlast je větší sračka, než tráva ale nemáž pravdu v tom, že alkohol je chemie. Alkohol je daleko přírodnější než to tvoje THC, které ti už zřejmě zničilo tolik mozkových buněk, že už nedokážeš logicky uvažovat. THC ničí mozkové buňky až 5krát rychleji, než alkohol. Chlast, se dá vyrobit daleko jednodušeji a rychleji než vypěstovat konopí. V holandsku je legální už jenom čistě z důvodu tamní inteligence lidí a oni na tom vydělávají, lákají turisty atd... A že tráva není droga ale lék ?? Víš, že droga a lék je v podstatě to samé ?? Tráva je jeden z nejzoufalejších pokusů lidstva odolat rakovině... Ale ubližuje vám na důležitějším místě, než v plicích.
Re: Pro idioti
(koll, 10. 2. 2014 8:11)Máš pocit, že tráva vypěstovaná pod lampou a hnojená je přírodní produkt? Přemejšlej, než něco plácneš ty idiote!
Re: Pro idioti
(Tereza, 11. 4. 2017 14:35)
Škoda, že o tom víš tak málo a máš tak velkou chuť k tomu něco říct. Alkohol, že si nikdo neudělá? Nevím, kde žiješ, ale zřejmě jsi úplně ignorant.
O legalizaci se uvažuje z toho důvodu, že když už nebude zakázaná, méně lidí se k ní uchýlí. Viz zmiňované Holandsko. Prostě "zakázané ovoce" chutná nejlépe.
A marihuana sice léčí, ale je to jiný druh marihuany, než který si 95% lidí vyhulí, tzv. lékářská marihuana s jiným podílem THC a CBD.
Neupírám hojivé účinky konopných mastí!
Přesto marihuana vyléčit rakovinu neumí. Pouze je v určitých případech (většinou těch beznadějných, kdy už ani chemo nepomůže) předepisována na zmírnění bolesti.
Příště doporučuji nastudovat více informací předtím, než budeš dělat prohlášení na veřejnosti.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36
Jediny spravny nazor
(Ten kdo ma pravdu, 24. 4. 2010 15:01)